Ontruimingen

Ontruimingen
We hebben ons de afgelopen tijd meer en meer aangesloten op specifieke en actuele afnemersbehoeften in de markt en presenteren u met trots MijnOntruimer.nl, een snelgroeiend, nieuw en dynamisch bedrijf dat zich helemaal heeft gespecialiseerd in integraal én bezemschoon ontruimen als totaaloplossing. MijnOntruimer.nl introduceert een andere kijk op ontruimingen. Wij garanderen een volledige ontruiming waarbij we een object verhuis-/verkoopklaar opleveren, volgens de eisen van de verhuurder/verkoper. We bieden onze diensten ook aan als langdurig vastgoedbeheer (pand en tuin) zonder dat u er omkijken naar heeft.

Wij werken voornamelijk in opdracht van nabestaanden, notarissen, woningbouwcoöperaties, deurwaarders, makelaars en gemeentes. Indien nodig staan we terzijde met een persoonsbeveiliger,
die garandeert dat een gerechtsdeurwaarder en/of verhuurders hun werk veilig kunnen uitvoeren.

Personeel
Wij werken met een vast team van representatief personeel, hiermee is het duidelijk wie er ontruimt en wie niet.

Veiligheid
Veiligheid en snelheid gaan bij ons boven alles. Dit geldt voor ons eigen personeel en alle andere aanwezigen en omstanders. Wij verhogen de veiligheid en efficiëntie door het gebruik van:

  • Onze eigen verhuislift
  • Veiligheidsschoenen
  • Handschoenen
  • Helmen
  • Deugdelijk gereedschap
  • Steekwagens
  • Gemakkelijk te hanteren dozen
  • Opslag en transport

Na het ontvangen van de offerte kunnen wij overgaan tot de bevestiging van de afspraak. Het transport, inclusief het in en uitpakken van uw waardevolle spullen, en het inventariseren kunnen wij voor u verzorgen.

In onze beveiligde en verwarmde opslag kunt u uw voorraad, inboedel of goederen voor een korte of lange tijd opslaan. De opslag wordt preventief gecontroleerd op inbraak- en brandveiligheid. Verder is er voor u als klant een camera-volgsysteem aangelegd, zodat u via internet uw opgeslagen goederen kunt controleren.

Beveiliging
Het terzijde staan met een persoonsbeveiliger in de moeilijke gebieden blijft een dienst die MijnOntruimer.nl aanbied. Deze dienst die geheel door ons kan worden verzorgd, garandeert dat een gerechtsdeurwaarder en verhuurders hun werk veilig kunnen uitvoeren.

Prijsopgave huis
Van te voren maken wij voor u een vrijblijvende offerte. Afhankelijk van de inhoud van het huis, zijn er drie mogelijkheden voor de ontruiming.

Beperkte ontruiming van de inboedel
Wij ontruimen enkel de bruikbare zaken en laten de voor ons onbruikbare zaken achter, welke u zelf afvoert naar een afvaldepot. Dit kan gratis als de verkoopwaarde van de goederen gelijk of groter is dan de waarde van de arbeidsuren opgeteld bij de verwerkingskosten. Indien er waardevolle stukken in staan (bijv. lange kloostertafel, mooie eiken stijlmeubelen…), wordt u hiervoor uiteraard vergoed.

Wij ontruimen de gehele inboedel
Bruikbare en onbruikbare zaken worden opgeruimd. Dit kan evt. zonder kosten als de bruikbare spullen een verkoopwaarde hebben die de afvoer en het werk van de onbruikbare spullen rechtvaardigen. Er wordt dus een verschil gemaakt tussen de totale kostprijs van de ontruiming en de waardevolle goederen.

Totale ontruiming van de inboedel zonder omkijken
Dit is de meest gebruikte optie. Wij maken een vrijblijvende prijsofferte voor het volledig leeghalen van het huis, incl. inhoud koterijen, kelder, garage, zolder, afval: hout, ijzer, matrassen, gordijnen, tapijten etc.

Prijsopgave Pand
Van te voren maken wij voor u een vrijblijvende offerte. Bij een bedrijfspand zijn ook de volgende zaken bepalend voor een prijsopgave:

  • Opbrengsten oude metalen. Deze worden verkocht aan gecertificeerde bedrijven.
  • Opbrengsten machines, gereedschappen, inboedels en verder vaste activa.
  • Opbrengsten eventuele andere afvalstoffen zoals papier, bepaalde soorten hout, etc.
  • Kosten arbeid. Kosten speciaal gereedschap.
  • Kosten afvalcontainer transport, etc.
  • Kosten ecologische afvoer afvalstoffen.
  • Kosten ecologische afvoer van gevaarlijke stoffen/adr. stoffen.
  • Kosten, naar berekening van transport.

Op basis van al deze factoren, maken wij een vaste prijs. Hier voegen we een onzekerheidsfactor aan toe en het totaal wordt de aannemers som. Met deze gegevens weet u precies wat het u gaat kosten en wanneer het klaar is.

Oplevering
Op de afgesproken opleverdatum zal één van onze medewerkers ter plaatse zijn om met u een eind inspectie te verrichten.

Het voordeel van MijnOntruimer.nl voor u als klant:

  • Duidelijke afspraken.
  • Indien mogelijk binnen 24 uur zaken doen.
  • Bij zaken doen met ons, kunt u de goederen:
    • Verkopen aan ons.
    • Via onze site (www.mijnontruimer.nl) verkopen aan derden.
    • 4 keer per jaar uw goederen verkopen via de online internet veiling.
    • In onze winkel de goederen aan particulieren verkopen.

Troeven en extra’s

  • We ontruimen de meeste panden in een werkdag. Indien dringend, ook op zaterdag.
  • Desgewenst kunnen wij de woning bezemschoon afleveren, en kunnen we vloerbedekking, gordijnrails e.d. verwijderen.
  • We kunnen het pand ook schoonmaken en poetsen.
  • We verzorgen tevens ook kleine reparaties en sloopwerken (koterijen, schuurtjes, muurtjes e.d.), na de ontruiming van de inboedel.
  • Wij ruimen ALLES op, van A tot Z, zoals overeengekomen in het contract.
  • Wij zorgen voor personeel, containers, vergunningen, liften, opvolging e.d.
  • Wij werken discreet en geven u een factuur welke u, indien nodig, kan overleggen aan de notaris, familie, curator e.d.

We maken op voorhand een gratis prijsopgaaf met een duidelijke beschrijving van de opdrachten en alle gemaakte afspraken, zodat er geen misverstanden ontstaan. Bent u geïnteresseerd in een offerte of wilt u meer informatie? Neemt u dan vrijblijvend contact met ons op via telefoon 0527-242020 / of via e-mail: info@mijnontruimer.nl